Tegnap adtuk hírül, hogy a Samsung USA és a Samsung Canada elrendelte a Samsung Experience Store-jainak bezárását a koronavírus kapcsán. Bármennyire szeretné a Galaxy Világa szerkesztősége kerülni a világjárvány híreit, egyszerűen nem lehet, hiszen hazánkban is jelen van. (Jelenpillanatban, 73 fertőzött, 2 gyógyult, 1 elhunyt és 124 karanténban lévő személyt tartunk nyilván; illetve azon friss tényt, hogy a járvány második szakaszába léptünk, amikor már csoportos fertőzések fordulnak elő hazánkban.)
Felkerestük a hazai Samsung képviseletet azzal a kérdésünkkel, hogy a Samsung Magyarország hasonlót fog-e elrendelni, hogy védje a dolgozóit és a vásárlóit? – mint amit az amerikai és a kanadai kollégáik tettek, melyre az alábbi hivatalos választ kaptuk:
„Vásárlóink és munkatársaink biztonsága kiemelt fontosságot élvez számunkra, ezért folyamatosan figyelemmel követjük a hatóságok tájékoztatását a COVID-19 vírusról. A jelenlegi helyzetben a kormány intézkedéseinek megfelelően a Samsung Experience Store-ok délután 15:00 óráig tartanak nyitva országszerte.
A Samsung Terméktámogatás továbbra is elérhető a 0680 726 7864 telefonszámon.”
kaptuk válaszul a Samsung Magyarországtól levélben!

A délutánig kapott válaszunk alapján tehát az biztos, hogy 15 óráig látogathatók az országban lévő Samsung Experience Store-ok.
Javasoljuk azt, amit már hangsúlyoztunk: aki teheti, az inkább csak online rendelje meg a kiszemelt termékét a sestore.hu vagy a ses.hu oldaláról kiszállítás opcióval (ne pedig helyszíni átvevőssel!). Ha pedig nem találná egyik webstore-ban sem, akkor javasoljuk, hogy kérjen segítséget a Samsung Ügyfélszolgálatától (fenn a telefonszám!), akik éjjel-nappal állnak bárki rendelkezésére.
Vigyázzunk egymásra és tényleg csak akkor hagyjuk el otthonunkat, ha nagyon muszáj, és tényleg nincs más választásunk!