Cseppet sem hétköznapi formában hirdetik az Unpacked eseményt


Ahogy közeleg az Unpacked esemény, egyre több hír lát napvilágot. A Samsung minden évben kétszer tart ilyen nagyszabású bejelentést. 2020 februárjában kaptuk meg az elsőt, míg a másodikat nyár végére szokták ütemezni, amikor is a Galaxy Note-széria következő tagjaira helyeződik a hangsúly. Ez az a termékcsalád, amit abszolút prémiumként emlegetnek, hiszen az év elején piacra dobott Galaxy S-széria hibái kerülnek javításra, valamint számos olyan extra funkcióval ruházzák fel, amikre legtöbbször csak egy szűkebb közönség kíváncsi. Sokad részről pedig egy elrugaszkodottabb árazás mutatkozik, de ez már csak hab a tortán.

A reklám hadjárat az utolsó stádiumba érkezett. Bevetették az egyik afféle „nehéz fegyverüket”, ugyanis a Szöul szívében található egy cseppet sem hétköznapi ingyenes szabadtéri hirdetési felület, amelyről nem mondanék többet, mert a látvány magáért beszél:

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.