Ahogy közeleg az Unpacked esemény, egyre több hír lát napvilágot. A Samsung minden évben kétszer tart ilyen nagyszabású bejelentést. 2020 februárjában kaptuk meg az elsőt, míg a másodikat nyár végére szokták ütemezni, amikor is a Galaxy Note-széria következő tagjaira helyeződik a hangsúly. Ez az a termékcsalád, amit abszolút prémiumként emlegetnek, hiszen az év elején piacra dobott Galaxy S-széria hibái kerülnek javításra, valamint számos olyan extra funkcióval ruházzák fel, amikre legtöbbször csak egy szűkebb közönség kíváncsi. Sokad részről pedig egy elrugaszkodottabb árazás mutatkozik, de ez már csak hab a tortán.
A reklám hadjárat az utolsó stádiumba érkezett. Bevetették az egyik afféle „nehéz fegyverüket”, ugyanis a Szöul szívében található egy cseppet sem hétköznapi ingyenes szabadtéri hirdetési felület, amelyről nem mondanék többet, mert a látvány magáért beszél: