Leállították a Galaxy S10 szériánál az Android 11 frissítést!

Hivatalosan január 14-én indította útjára a haza Samsung képviselet az Android 11 operációs rendszerének frissítését a teljesen független (XEH-s) készülékekre. Sokan meg is örültek a jelenségnek, hiszen alig 1 hónappal a Galaxy S20-asok lefrissülése után megérkezett a tavalyelőtti modellekre; sőt még a Galaxy Note10-termékcsaládra is. Nagyjából két hét leforgása után azonban le is állították az OTA szervereiről történő update-eket, mivel több ponton instabilitás jelentkezett, ami annyira nem jó hír; ezért elébe mentek a „pofonnak”. Most, akik a lehetőség elhalasztása mellett döntöttek, azok örülhetnek, mert jó döntést hoztak.

Ha letöltötted az update-ek, akkor semmiképp se rakd fel!

Forrás: dealntech.com

Nem csak külföldön, hanem a hazai Galaxy S10 felhasználók is sorra panaszkodnak, hogy a One UI 3.0-ra történő váltást követően nem az igazi minden. Történtek olyan esetek, amikor a Fényképező applikációnál jelentkezett a probléma, miszerint a főkamera az eddig tűéles fotók helyett csak homályosokat vagy éppen életleneket készít. Voltak, akik az értesítések kezelésére panaszkodtak, miszerint hiába érkeztek be az üzenetek, pl.: Messengeren vagy Whatsappon, a készülék némán, figyelmen kívül hagyta. Talán, ami egy fokkal idegesítőbb, hogy a névjegyeknél is történtek megmagyarázhatatlan dolgok, miszerint nevek tűntek el vagy éppen felcserélődtek telefonszámok a nevek között.

Nem az utolsó panaszok között – és, ami szerintünk a leállítást eredményezte – fel lehet még sorolni a készüléknek a brutális melegedését, ami nem feltétlenül tesz jót az áramkörnek. A Samsung ezáltal leállította a frissítésnek a kiadását globálisan – vette észre a SamMobile oldala. Azóta a különböző régiók patch note-jából is törölték a frissítés bejegyzését, amelynek főbb paramétereit itt említettük meg.

Azok a felhasználók, akik telepítették az új rendszert mindenképpen készítsenek egy biztonsági mentést a Smart Switch applikációval, illetve, ahol csak lehet – ha nem tiltja a nézetük –, kattintsák be a felhőalapú szinkronizálást, hogy az adataikat biztonságba tudják. A Samsung márkaszervízekbe egyelőre hiába mennétek megoldásért, míg a javított frissítés nem kerül újfent berögzítésre a patch note-ba, addig ők sem tudnak semmit sem csinálni, ugyanis az általuk használt szoftverfrissítési rendszer nem ad lehetőséget downgradelésre, azaz az Android 10-re történő visszatöltésre. Tehát a hiba javításáig várnotok kell.

Külön megemlíteném, hogy csak a tavalyelőtt tavasszal kiadott Galaxy S10-re vonatkozik a jelenség, tehát a Galaxy S10 Lite ez alól kivételt képez, ami amúgy Snapdragon processzorral lett felszerelve. A SamMobile oldala azóta minden firmware opciót inaktívvá tett, hogy a regisztrált userjei ne tudják Odin segítségével se feltelepíteni.

Kíváncsian várjuk, hogy mikorra oldódik meg a fennállt probléma; illetve a Samsung Magyarország milyen magyarázattal áll a Galaxy S10 vásárlói elé!

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.