Így reklámozzák a „királyságot”


A Samsung Global marketing csapata már tavaly (vagy tavalyelőtt?) bebizonyította a Galaxy A-szériánál, hogy az Awesome kampányuk kegyetlenül figyelemfelkeltő lett. Nem is csoda, hogy 2021-ben folytatják olyannyira, hogy már a magyarországi részleg is be merte vállalni a magyarosítását, azaz nem véletlenül tűnik fel a reklámvideóiban a „Király” vagy éppen a „Királyság” kifejezés. Tényleg szintet sikerült lépniük az előző generációhoz képest, amit a magasabb képfrissítési tartománnyal, a jobb kijelzővel, a hosszabb akkumulátor üzemidővel vagy éppen a fejlettebb kamerarendszerrel értek el. Akadnak a neten szép számmal promóciós anyagok, amelyekből most egy csokornyit hoznék el. Kezdésképpen azt a két percest, ami lerántja a tudástárjukról a leplet, utána pedig jöhetnek a magyar rövidebb kiadások.

A ‘tovább mögött’ pedig megleshetők a már emlegett hazai félperces reklámspotok.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .