6 nappal ezelőtt publikálta a Samsung, hogy nemsokára új fejezet nyit az okostelefonok történelmében, amivel kicsit kitekint a jövőre, amit nem a Galaxy Note-szériában látnak már, hanem a Galaxy Z-termékekben. Nyilván csak utalásban erősítette meg a kijelentésemet, hiszen milyen lenne már, ha minden fenn lenne a neten; amúgy is fenn van, csak éppen nem hivatalos formában. A felhívó marketing eltalált lett, ugyanis még egy hét sem telt el, de már 100 millióan megtekintették a 45 másodperces promóciós videót.
A szlogenjük egyszerű lett:
„Elgondolkodtál már rajta, hogy a „jó” valóban elég jó?
Új fejezetet nyitunk augusztus 11-én. #UnFoldChallenge”
De, hogy ez önmagában miért hatalmas szám?! Azért mert mondjuk a tavaly nyári egyik előzetes csak 6.3 milliós nézettséget húzott be; míg a Galaxy S21-hez kapcsolódó januári beharangozót 7,6 millióan látták. Ergo, ilyen mértékű érdeklődés még nem volt mobileszközre a Samsung háza táján, ha a marketinget nézzük!
Magáról az eseményről külön írok egyet hosszabban a következő napokban, előbb nézzük azt a bizonyos népszerű promóciós videót! Elképesztő.