Múlt héten egy tucatnyi Samsung felhasználó lepődhetett meg, ugyanis a Samsung fiókjukhoz párosított e-mail címükre kaptak egy 35 ezer forint értékű kuponkódot. Hogy mi alapján történt meg a kuponok kiküldése, azt passzolnánk, viszont azok, akik már korábban vásároltak a Samsung webshopjában (azaz a samsung.com-on) feltételezhetően rendelkeznek egy ilyennel. Egyesekben fel is merült a keresztkérdés, hogy ez valami átverés-e, és csak a pénzünket akarja egy samsung.com-nak kiadó csalóoldal benyelni? – Lehetne ez is, azonban szó sincs ilyesmiről, ugyanis ténylegesen kiküldött a magyarországi Samsung egy webshop és új okoskiegészítő élénkítő promóció formájában kuponkódokat.
A leírtak alapján 35 ezer forint értékű voucher kódot érvényesíthettek: 2021. szeptember 1. és 30. között, amit Galaxy Buds2 vezeték nélküli fülhallgató; valamint Galaxy Watch4 termékek vásárlására használhattok fel.

Kiindulva abból, hogy többen kerestek fel minket (főként Facebook-on! Köszi a bizalmat!), afféle útbaigazítást kérve, hogy mi ez, illetve mik a részletek, ezért kicsit körmére jártunk a promóciónak, mert jobb tisztában lenni a tényekkel, mielőtt elkezd a nép lázadni.
A kiküldött kódok csak és kizárólag a samsung.com webshopjában használhatók fel. Hiába nincs jelenleg készleten a kiszemelt terméked, akkor sincs arra lehetőséged, hogy Samsung márkaboltok webshopjában érvényesítsed (a sestore.hu-n vagy a ses.hu-n), valamint arra sincs, hogy más hivatalos partnerénél. Ez kimondottan a hivatalos oldalra irányul, így ha valamiből éppenséggel készlethiány van, akkor nincs más teendőd, mint várakozni – mert úgy is fog beérkezni utánpótlás.
Ellenben tehetsz ellene, hogy ne maradj le a termékek újbóli beérkezéséről. Mondjuk ott van a Galaxy Buds2, amit bármelyik színben akarnál megvásárolni, egyikből se lenne. Ilyenkor célszerű a „Kérj készletértesítőt” gombra nyomni, ahol egy e-mail cím megadásával „fel tudsz iratkozni” a beérkezésre.

Fotó: Galaxy Világa
Nyilván ott az opció, hogy felveszed az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, amit az alábbi aloldalon található elérhetőségek bármelyikénél megtehetsz, ám azért másolnánk ide is, hogy egyszerűsítsük az életeteket:
- Telefonszám: 06-80-773-6486
- E-mail: webshop@samsung.com
A chatbuborékos ügyfélszolgálatot nem javasolnánk, ugyanis a webshop ügyfélszolgálat legjobb tudomásunk szerint különálló részleg, ők is a fentiekhez irányítanának. Ez valahol érthető, hiszen a Tesco-ban az árufeltöltő se látja, hogy a dinnyéből mikor érkezik be újabb készlet. Ne bántsátok őket a tudatlanságukért.
Külön felmerülhet, hogy mely termékekre vonatkozik a promóció, ezt mutatnánk:
- Galaxy Buds2
- Galaxy Watch4: mindkét méretű bluetooth változatra
- Galaxy Watch4 Classic: mindkét méretű bluetooth változatra
Tehát az eSIM képes Galaxy Watch4 termékek nincsenek a promócióban. Ez azért lehetséges, mivel kizárólag a Telekom kínálatában érhetőek el, azaz LTE változatú okosórát hivatalos formában máshonnan nem tudsz rendelni. Így a samsung.com-ról sem!
A Samsung webshop ügyfélszolgáltatától megtudtuk, hogy a vártnál sokkal nagyobb érdeklődés övezte a promóciót, így több termékük készlethiányos lett. Azon dolgoznak, hogy mihamarabb pótolják a felmerülő helyzetet, illetve megnyugtatásképpen jelezték, hogy a levélben írt szeptember 30-i beváltásig meghatározott dátumot október közepéig meghosszabbították. Ergo, aki ügyes, az még kettő-három beérkezést el tud csípni.
Ha megengedtek egy tanácsot, akkor a készletértesítő levél beérkezését követően egyből irány a felület és a rendelés, ugyanis 20 ezer forintért Galaxy Buds2-t ki ne akarna magáénak tudni? – Ne viccelődjünk, Nekem is kell egy, teljesen mindegy, hogy milyen színben is szerzem meg.
Ha lenne kérdésetek, írjátok meg kommentben. Azon leszünk, hogy azokat is megválaszoljuk!