Univerzális okosóra töltőt dobott piacra a Samsung a termékeihez

Augusztusban foglalkoztunk a Galaxy Watch5 Pro tervezési hibájával. Akinek nem lenne tiszta, arról volna szó, hogy a szíj csatlakozási pontjánál a szíj által mutatkozik egyfajta merevség, ami miatt nem tud ráfeküdni az okostelefonok hátlapjára, így több terméknél a Wireless PowerShare funkció használhatatlan. A szíj eltávolításával a probléma megoldható, ám egy 200 ezer forint körüli prémium okosóránál ez pöttyet kínos jelenség. A Samsung egy új töltőállvány piacra dobásával próbálta enyhíteni a vásárlók szíjfájdalmát, amelynek különlegessége, hogy nem közvetlenül részükről érkezett a megoldás, hanem kiadták a feladatot.

Minderről a termék típusszáma árulkodik, hiszen a gyári kiegészítők mindegyike ‘EP’ előtaggal kezdődik, ám itt a besegítő csapaté, alias harmadikfélé mutatkozik. Az interneten a legegyszerűbben a ‘GP-XVU022SANJW’ SKU-kódon találhatjátok meg, ami a brit piacon 20 fonton debütált, azaz cirka 10 ezer forintos árponton.

Az univerzális töltőpad minden irányból.
Forrás: Samsung

A gyártó termék aloldalán nem teljesen tisztázza, melyik termékek töltésére alkalmas. Míg fent arról tesznek említést, hogy a Galaxy Watch Active2-höz, a Galaxy Watch3-akhoz, a Galaxy Watch4-ekhez és a Galaxy Watch5-ökhöz használható, addig lentebb csak utóbbi kettőre térnek ki. Másrészről, azt se szabad elfelejteni, hogy a Galaxy Watch5 és a Galaxy Watch5 Pro immáron támogatja a 10W-os vezeték nélküli töltést, ellenben az előző szériákkal, amelyeknél a maximális plafon 5W – tehát az univerzális töltőpadnak meg kell oldania a visszaszabályzást is.

A kompatibilitás terén említik az EP-OR825 és az EP-OR900 töltőpadokat, így úgy gondolom, hogy bátran vásárolja az is, akinek előző generációs okosórája van, mert semmiképp se lesz kidobott pénz.

Egyelőre nincs arról hír, hogy a Samsung Magyarország mikor vezetheti be a portfóliójába, az viszont köztudott tény, hogy hasonlóval sosem rendelkezett, ami számomra szívfájdalom, mert olyan patent okosóra-állványkihelyezéseket dobnak össze, amin a termék eladja magát – ezzel szemben az átlag usernek pedig ilyen egyszerű dizájnnal megáldotton kell töltenie.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.