Üzbegisztán se marad Samsung sajtószoba nélkül

A Samsung Electronics büszkén adta hírül, hogy a Samsung Newsroom, avagy magyarosabban a Samsung sajtószobája Üzbegisztánból sem hiányozhat. December 28-án útjának indították az aloldalt, amellyel a helyi Galaxy felhasználókat és sajtókat látják el frissebbnél frissebb hírekkel, bejelentésekkel.

Aki kíváncsi lenne az ottani történésekre, az ide klikkelve tudja könyvjelzőzni. Előfordulhat, hogy a böngészőtök eldobja a kérést, amelyet egy süti törléssel tudtok orvosolni, majd ha újratöltitek a felületet, akkor már egyből olvashatjátok az éppen aktuális tényeket – nyilván ottani szerinti „hazai” nyelven. Ám nem csak hírekkel kapcsolatban érkeznek anyagok, hanem ahogy azt már más országok Newsroomjánál megtapasztalhattátok, helyi influenszerekkel és celebekkel fogják különféle témákat feldolgozni, ahogy az még inkább elültesse az emberek fejébe a „váltásnak” a tényét.

A helyi népviselet ruházatának találkozása az idei csúcskategóriással.
Forrás: Samsung UZ

Ha valaki nem lenne jártas a Samsung sajtószobáját illetően, annak mondanám, hogy a magyarországi képviselet aloldalát itt találhatjátok. Mint említettem, nem feltétlenül termékekkel kapcsolatban lesz minden bejegyezésben szó, hanem a vállalat sikereiről is; mint pl.: nem régiben esett szó arról, hogy 46 CES díjat zsebeltek be; vagy éppen az, hogy díjat kaptak „az óceánokba került halászhálók újrahasznosításáért is. Tehát a lokális piaci hírek mellett kitérnek a nemzetközi sikerekre és érdekességekre.

Ezzel párhuzamosan egy másik fontos aloldalt emelnék ki, amelyet idehaza csak „Cikkek” címre kereszteltek. Itt találhatjátok azon promócióknak és nyereményjátékoknak a szabályzatát és részvételi feltételeit, amelyek futnak és futottak. Nem minden csatornáét, de a Samsung.com webáruházét, a Samsung márkaboltokét vagy éppen a nagyobb elektronikai áruházakét igen. Szintén érdemes elraktározni a könyvelzők közé.

Az üzbég sajtószoba bárki számára szabadon, regisztrációmentesen látogatható. Még maximum annyit érdemes kiemelni, hogy számszerűsítve a negyvenötödik helyi képviseletként íródtak be a brand történelemkönyvébe.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.