
Történt az, hogy a vállalat 2019 májusában egy online kérdőív keretében 1003 fő válaszát összegezte, melynek keretében az alábbi tények születtek:
- A magyarok átlagosan 26%-os töltöttségi szintnél kezdenek konnektort keresni.
- A mindennapi élet három legnagyobb technológiai bosszúságai között emlegethető:
- az alacsony akkumulátor töltöttség,
- a nem használt alkalmazások jelenléte,
- és az elfelejtett jelszavak.
- A válaszadók 72%-a érzi magát feszültnek, ha látja, hogy a telefonja lemerülőben van.
- Átlagosan a magyarok 27%-a állítana valótlan töltöttségi szintet, hogy azt ne kelljen megosztania másokkal.
A felmérés hivatalos összegzője számtalan érdekes tényt tár még elénk, ezért is ajánlom figyelmetekbe a hivatalos forrást (lásd: lenti link), ahol arról is lehullik a lepel, mint pl.: a felhasználók 1%-os töltöttségi szintnél mit tennének; vagy arról, hogy milyen ellenszolgáltatást nyújtanának azért, ha valaki segítene töltési problémájuk megoldásában!
Mik a tapasztalatok nálatok? Hány százaléknál érzitek azt, hogy lassan el kellene azon gondolkodni, hogy töltőre tegyétek telefonotok? Hozzászólás formájában jöhetnek a válaszok!
Forrás: Samsung.hu