Irdatlan készlet hiány jellemzi a Galaxy S24 termékcsaládot az előrendelés utolsó óráiban


Az előrendelési időszak utolsó óráiba lépve nem igazán lehetnek azok a leendő előrendelők boldogok és lelkesek, akik netalántán Galaxy S24 vásárlására szánták el magukat. Ha a Samsung.com webáruház készletére vetünk egy pillantást – ahol véleményem szerint, a lehető legjobb áron tudjátok beszerezni előfizetés mentesen a terméket –, akkor szembesülhetünk azon kiírással, amit nem akar senki se olvasni, ebben az időszakban: a „nincs készleten” kifejezéssel.

A napokban közöltem a The Elec beszámolóját, miszerint házájában, Dél-Koreában sikerült megdöntenie a Galaxy S23 készülékek az egyhetes periódusra nézve szummázott előrendelési mérföldkövét. Mindezt úgy, hogy a két kisebb modellben az Exynos 2400 dolgozik a termék házában. (Elviekben egy 60%-os házrésszel vezethet az Ultra családtag, míg a maradék 30-40% előbbi kettőn oszlik szét.) A jelek szerint, más újdonságok ezt elfeledtették a vásárlókkal, azaz a laikusokat nem zavarja, hogy a sajátfejlesztésű chipset szolgálja ki a tevékenységek számitásait.

Az alábbi fotó pedig remekül prezentálja, hogy idehaza se lehet panasz az eladási adatokra, mert a Samsung.com webáruház már napok óta készlet hiánnyal küszködik.

Azért akadnak modellek, amelyekre költhetnek az érdeklődők, de azok általánosságban nem vesznek részt a tárhely duplázásos ajánlatban, amikor is a nagyobb tárhely változatot a kisebb árán kaphatjuk meg. Elviekben ez a promóció éjfélt követően lezárul, ahogy számos másik is. Nyilván sokan szeretnék még kihasználni, csak éppen a készlet hiányból fakadóan erre nincs lehetőségük.

A szabályzat persze egyértelműsít mindent, hiszen az esetleges hiányra már a legelején figyelmeztettek:

4.1. A Promóció 2024. január 17. napján 19 óra 00 perctől – 2024. január 30. napján 23 óra 59 percig, vagy Promócióban Résztvevő Termékek, valamint a Ráadás Termék Samsung Webáruházban rendelkezésre álló készleteinek erejéig, illetve visszavonásig tart (a továbbiakban „Promóciós Időszak”).

olvasható a kiadott feltételek között.

Akkor most mitévő legyek?!

Jogosan fogalmazódhat meg a kérdés sokakban, akik dilemmáztak, hiszen mégsem kellett volna az utolsó pillanatra hagyni a rendelés leadását. Nos, nekik egyetlen lehetőségük van, azaz kettő. Az egyik, hogy feliratkoznak a webáruház adott modelljének, adott tárhelyű és adott színű változatának készlet értesítőjére, és bizakodnak, hogy az még éjfél előtt befut; illetve nem csúsznak le róla. Ez a lecsúszás érdekes, hiszen attól, hogy valaki a kosarába helyezi a terméket, az még nem foglalódik le. Fontos, hogy a rendelés leadásra kerüljön. A másik, hogy más csatornát választanak az előrendelés helyéül, ahol opciónális a rendelés véglegesítésé.

Van még egy harmadik eset arra, ha netán egy adott szín tetszene, de egy másik érhető csak el: ilyenkor érdemes elgondolkodni, hogy miben hordjátok, esetleg tokban-e?! Ha abban, akkor átlátszó lesz-e vagy sem, mert ha nem, akkor igazából a szín másodlagos tényezővé tud válni.

A teljesség kedvéért összegyűjtöttem, mi éppen a felállás a lezárás előtt 9 órában:

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .