Egy érdekességgel készült mára, ugyanis Indiába megérkezett a Galaxy F55 5G, ezáltal a Samsung Global a lehető legjobban kimaxolta a Galaxy x55-érát, ahova négy készülék érkezett a különféle termékcsaládokból. (A Galaxy A-, M-, és C- után az F-szériába is meghonolt.) Az elmúlt 10 napban eléggé nagyot futott a beharangozó videójának egyik elsője, ugyanis több mint 26 millióan tekintették meg, amit fogalmam sincs, miként raktak össze, de vélhetően kiemelt helyre kerülhetett weboldalon, ugyanis a folytatásban elhozott újabbak már csak töredékeit tudták felmutatni.
A termékről nemsokára egy összesítő írással érkezem, de vonásaiban a Galaxy C55 5G-t és a Galaxy M55 5G-t lehet felfedezni, csak éppen vegyítve. Beszéljen most helyettem a reklámanyag, amivel a Samsung India tett közzé.
A kampány persze az elmúlt másfél hétben intenzíven zajlott, melynek másik marketing terméket az alábbi videó, ami már csak 7 nap leforgása alatt 2.9 millió nézőhöz jutott el. Érdekes az a kontraszt…
A 3 nappal ezelőtt publikált esetében pedig már csak alig több mint 2 ezerről (!) tudok beszámolni. Kipukkadt vajon a lufi, vagy mi történhetett?